dimecres, 7 de maig del 2014

LOOK UP!

 

Compartiràs amb mi l´opinió que no hi ha res pitjor que sentir-te sol estant envoltat de gent?. Que no hi ha res pitjor que la soledat no escollida?. Que no hi ha res pitjor que tenir 1000 amics al Facebook i no tenir amb qui sortir a escampar la boira quan has tingut un dia dolent o a prendre una cerveseta per celebrar un triomf personal?. 

 

La soledat que s´amaga a les xarxes socials no és una novetat, però segueix sent un tema de rabiosa actualitat en el qual tots, en un moment o altre, hi hem reflexionat.

 

D´aquí que LOOK UP, el vídeo que us penjo a continuació del britànic Gary Turk, hagi tingut més de 25 milions de visites en només dues setmanes en la seva versió original sense subtitular. Com ja us he avançat, la temàtica de LOOK UP no és nova: el curtmetratge reflexiona sobre la nostra relació amb els mòbils i les xarxes socials.

 

 

Look up!

Així que ja saps què has de fer si no vols sentir-te sol!. Aixeca la vista de la pantalla i viu en el món real. Mira als ulls de la gent, fes amics de debò, surt, coneix gent nova i dona´t a conèixer de veritat.

 

*******

 
Compartirás conmigo la opinión de que no hay nada peor que sentirte solo estando rodeado de gente?. Que no hay nada peor que la soledad no elegida?. Que no hay nada peor que tener 1000 amigos en Facebook y no tener con quien salir a tomar el aire cuando has tenido un mal día o a tomar una cervecita para celebrar un triunfo personal?.

 
La soledad que se esconde en las redes sociales no es una novedad, pero sigue siendo un tema de rabiosa actualidad sobre el que todos, en un momento u otro, hemos reflexionado.

 
De ahí que LOOK UP, el vídeo que os cuelgo a continuación del británico Gary Turk, haya tenido más de 25 millones de visitas en sólo dos semanas en su versión original sin subtitular.
Como ya os he adelantado, la temática de LOOK UP no es nueva: el cortometraje reflexiona sobre nuestra relación con los móviles y las redes sociales.

 

 

Look up!

Pues eso. Ya sabes qué tienes que hacer para no sentirte solo. Levanta la vista de la pantalla y vive en el mundo real. Mira a los ojos de la gente, haz amigos, sal, conoce gente nueva y date a conocer de verdad.


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada