dimecres, 22 d’agost del 2012

Mañana más de lo mismo?


Cada dia quan surto de la feina i vaig a buscar el cotxe, aquest és l´escrit que llegeixo a la porta d´un pàrquing:

"¿Y MAÑANA MÁS DE LO MISMO?"


És una interrogació senzilla que convida a una reflexió complicada. I profunda. Perquè és cert: Demà el mateix que avui? I demà passat? I el següent?.... Buf... Millor no pensar-hi massa però l´escrit esta a meitat del camí i a no ser que vagi distreta parlant amb algú, no puc evitar llegir-lo.

Però avui ha estat diferent. Avui l´he llegit en silenci i m´he rigut per sota el nas. Jaja. No senyor. Demà no serà el mateix. Ni passat demà. Perquè avui comencen les meves vacances!. Han trigat a arribar però ja les tenim aqui, vacancetes d´estiu quan ja gairebé s´acaba l´estiu, però és igual, tenir temps lliure no té preu. Aquest anys les necessitava més que mai i potser per això, estic decidida a aprofitar-les al màxim i a esforçar-me per tenir el meu propi periode "COME, REZA, AMA" jaja... Apa, anem parlant. Bones vacances!

2 comentaris :

  1. ... i què bé que et senten les vacances!! Estàs guapíssima... però en tot cas, estic segura que a la teva vida no hi ha dos dies iguals. Tens la gran virtut d'aconseguir no ser rutinària. Fins i tot a la feina, cada dia pot ser diferent. Firmat: Bleda

    ResponElimina