dijous, 9 d’agost del 2012

Street art, graffiti o "hippies que pinten parets"?



Aquest baobab fantàstic és a Barcelona, a tocar del Mercat de Sant Antoni (exactament Urgell amb Floridablanca). Ocupa tota la façana d´aquest bloc de 4 pisos i el van dibuixar penjant-se amb cordes, sense utilitzar andamis. A la foto -feta amb el meu mòbil- no s´aprecia lo xulo que és, de debò... Jo considero que és street art.

Tothom que passa pel carrer, s´atura a mirar-ho, encuriosida. No deixa indiferent ningú. Crida l´atenció, la gent s´ho mira divertida i si duu la càmera al damunt, fa una foto. El bloc de pisos  esta okupat per La Carbonera, centre social okupat que organitza activitats gratuïtes pel veïnat i cedeix espais a qualsevol col.lectiu del barri que ho demani.

A sota us deixo una foto amb més qualitat - que no he fet jo- perquè veieu el dibuix amb més detall:



S´ho han currat, no? Si això fós Berlín, aquesta façana sortiria a les guies turístiques de la ciutat com a punt d´interés cultural, i tots aniríem a veure-ho i després diríem jo vaig estar aqui!!!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada