dimarts, 25 de març del 2014

Only doors photos !

M´agrada fer fotos a les portes. No ho puc evitar: veig una porta xula i em paro a mirar-la. I si vaig amb prou temps li faig una foto. 

Dedueixo que sento aquesta fascinació perquè les portes són una entrada, un hola, un inici i un començament. O potser perquè són una sortida, un adéu, un final i una manera d´escapar. O perquè no saps mai que trobaràs al darrere d´una porta i per tant, és curiositat, novetat i sorpresa. O potser perquè són una barrera que separa el teu jo més íntim de la resta de persones. O per què ningú sap què passa de portes cap endins?

El cas és que pensava que era una raresa meva, això de fer fotos a les portes, fins que l´altre dia penjo unes quantes fotos de portes a Instagram i veig que algú anomenat "take_photos_of_doors" em posa un cor a totes les imatges i ho miro i resulta que es tracta d´un perfil creat exclusivament per posar-hi fotos de portes.

I això em va fer pensar, un cop més, que no estem sols a l´univers i que, sempre, malgrat que de vegades ens sentim incompresos, hi haurà algú més enllà, que viu i sent com tu. I al mateix temps, crec que aquestes petites "rareses" de cadascú, són les que marquen la diferència  -allò de què tots som iguals però diferents-. 

I a tu, a què t´agrada fer-li fotos? (no val dir als nens, perquè això agrada a tothom).

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada