dimecres, 19 de març del 2014

SWEET SMELL OF SUCCESS... Tens èxit a la vida?

Fa poc llegia un llistat de les 8 coses indispensable que es suposa que fan al llarg del dia les persones que "tenen èxit": 1/ No especificaven què volen dir exactament quan diuen "tenir èxit" així que cadascú que cregui el que vulgui i 2/ Si, jo també estic una mica cansadeta dels llistats de coses que s´haurien de fer per aconseguir nosequè, però no ho puc evitar: veig una llista i la llegeixo.

El cas és que una dels punts del llistat em va cridar l´atenció. No perquè sigui res de l´altre món, sinó perquè és quelcom que jo faig des de ben petita: abans d´adormir-me, quan ja sóc al llit ben calentona sota el nòrdic i tot és en silenci, just abans d´aclucar els ulls, faig un petit balanç del que m´ha passat durant el dia. Val a dir que faig una mica de trampa: de les coses que no m´han agradat faig un repàs molt ràpid, hi passo pel damunt gairebé sense aturar-me, -per exemple, si t´acomiaden de la feina, no cal reviure una vegada i una altra el moment exacte en què el simpàtic del teu cap et diu que t´acomiada, no?-, i de les coses que m´han agradat, en faig un repàs minuciós, diria fins i tot que m´hi recreo i em fa doblement feliç: per haver-ho viscut i per estar-ho revivint.

El que no especificava la llista de 8 coses que fan tots els "exitosos" és indicar si l´èxit és directament proporcional al nombre de coses que has fet durant el dia i t´han agradat -per allò què lo bo atrau lo bo- o bé, si l´exit és directament proporcional al nombre de coses que no t´han agradat i que passen a convertir-se en un repte personal - allò d´automotivar-se davant els contratemps-. En qualsevol cas, crec que la  meva tècnica de posar l´èmfasi a les coses agradables és la técnica bona, i per això, ara que estic a punt de tancar els ulls, em disposo a fer un petit balanç de les coses positives.

Penso en la súper abraçada de bona nit del Max, en la olor de la seva pell, en els seus cabells massa llargs i en com ha dibuixat uns ninos fantàstics que tenien el cap en forma de cor. Penso en totes les coses que estic aprenent. Penso en l´home guapu i somrient que ha anat a buscar els meus croissants de xocolata preferits per esmorzar. Penso en la passejada per la Rambla i la conversa de tots dos assegudets a un banc de fusta prenent el sol -com m´agrada la teva companyia!-. Penso en les meravelloses patates bullides amb pell que ens vam cruspir acompanyades de salsa de calçots cassolana i, com no, d´una cerveseta. Penso en tots els capítols de Game of Thrones que hem vist d´una tirada estirats al llit mirant les imatges que el projector reflectia sobre la paret despullada mentre menjàvem bollitos de xocolata. Mummm.

I de sobte, descobreixo que no em cal el llistat de coses a fer per tenir èxit, perquè m´adono d´un fet irrefutable: amb totes les coses que m´han passat les darreres vint-i-quatre hores, per força, sense cap mena de dubte, sóc una persona exitosa!

Així que amb aquest dolç aroma d´èxit surant a l´ambient, m´adormo més plàcidament que mai. Zzzz. Zzzz.



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada