dimecres, 19 de juny del 2013

Del Pangea al infinit





Del Pangea, supercontinent, als cinc continents:



Com seria el Pangea amb els països actuals:



I com que la Terra esta en un procés de canvi permanent, el moviment constant de les plaques tectòniques fa pensar als científics que tornarà a haver-hi un supercontinent, que es coneix com a Pangea Ultima - mireu on estarà Europa, congeladeta-:





I segurament, passats milions d´anys, el Pangea Ultima es tornarà a dividir en diferents continents. I així, del supercontinent a la divisió de continents i a l´inrevés, fins que s´apagui el sol... 

Us adoneu que un dia no quedarà res de nosaltres, cap rastre, cap petjada, ningú que ens recordi?. Sou conscients que en realitat només som una simple anècdota en la inmensitat de l´univers? Que la nostra existència és sols un petit suspir en el decurs de la història?

És per això, com a simple anècdota que sóc, com a simple suspir, que decideixo que res ni ningú es prou important per treure´m la son si jo no vull. És per això que vull aprofitar cada instant de la meva vida finita, com em doni la gana, sense que ningú vingui a destorbar-me. És per això, que em dono permís per lliurar-me de totes aquelles coses que potser un dia em van importar, però que ara ja només fan nosa, i m´obligo a ser feliç. 

Perquè al final tot acabarà passant... tot s´oblidarà.



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada