divendres, 16 d’agost del 2013

Vacancetes turuturuturu...



Crec que gairebé mai a la vida -bé, potser quan era petita si perquè no tenia més remei- he respectat la regla dels tres vuits. Allò de dormir 8 hores, treballar 8 hores i tenir 8 hores "lliures" per mi, família, amics... I si mai he aplicat aquesta regla al meu dia a dia no ha estat per manca de ganes sino perque sóc d´aquelles persones que els costa tenir una vida ordenada i organitzada -em despisto dels meus objectius amb facilitat-. Crec que, en general, costa encaixar en una societat tan accelerada com la nostra, però darrerament la cosa encara ha anat a pitjor - sobretot pel que fa a les 8 hores de son- i m´esta passant factura, de manera que, més que mai, necessito fer vacances... I per fi, avui, m´han arribat!
Resumint. Els propers dies el meu caparronet deixarà de donar-li voltes a les coses que no importen, deixarà d´estar programat, deixarà d´estar supeditat als horaris i als interessos aliens i es dedicarà única i exclusivament a descansar, a observar, a sentir l´entorn, a estimar, a gaudir dels petits moments sense pressa, al plaer de l´instant, a llegir, a escoltar, a banyar-me al mar... en definitiva, em dedicaré a viure la vida que jo voldria!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada