dissabte, 27 de setembre del 2014

Una bona setmana


Aquesta setmana m´han passat moltes coses. He estat a dos hospitals. I a dos despatxos d´advocats. De nit, m´he assegut a una terrassa a prendre una cervesa jo soleta i no he fumat. M´he posat uns pantalons de pell i m´he trobat molt sexy. He tornat a llegir. Si. Semblava que seria impossible però aquesta setmana m´he llegit dos llibres i n´he començat un altre, recuperant així la meva passió per les històries escrites. He dormit abraçada al Max. Ha arribat la tardor. M´he apuntat a ioga. He passejat. He reflexionat molt.  He parlat i he escoltat. M´he passat el nivell 439 del Candy Crush. He esmorzat xocolata desfeta. I torrades amb Philadelphia i suc de taronja. En un moment de soledat vaig rebre cinc missatges de cinc persones diferents que al mateix temps m´oferien cinc plans diferents i de sobte em vaig sentir molt acompanyada. He plorat una mica i m´he rigut molt. He caminat sota la pluja. M´he trobat amb gent del passat. Hem anat al casament d´un mico. I unes quantes cosetes més que no penso explicar aquí. 

Ha estat una setmana perfecta?. Doncs no. Ni de lluny. Però sigui com sigui, elegeixo la felicitat.




Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada