dijous, 17 d’octubre del 2013

FOURTY!



Hi ha qui opina que una imatge val més que mil paraules , no? Doncs tot i que jo no hi estic d´acord al cent per cent -bàsicament perque les imatges només representen un instant i una part de la realitat i poden ser manipulades- us he penjat aquest foto,  perquè no quedi cap dubte... Avui faig 40 anys!!! - i això és ben cert jaja-.

I fent balanç us he de dir que la meva vida m´està agradant, que m´agrada tota la gent que he conegut als llarg dels anys, tots els meus amics, totes les coses que he vist, tots els riures que he compartit -i les llàgrimes fins i tot-, i els amors, i les nits sense dormir, i els dies d´estiu a la platja, i els dies que no hi ha qui em desperti, i estrenar unes sabates noves i comprar llibres que fan olor de nou i el meu Max, que quan l´abraço tot va bé, i la meva família, a qui no deixo de sorprendre i sempre hi són, i els projectes que vaig dur a terme, els que no van poder ser i els que seran... 

I si fins ara la vida m´ha agradat, sé que encara m´agradarà més, perquè amb els pas dels anys un aprèn a valorar les coses petites no només les grans. Aprèn a escollir les persones que sumen i descarta les que resten. Aprèn a estimar-se un mateix i es permet ser més feliç. Es perdona sempre. Oblida abans. Estima millor. Es despentina més... O sigui que prepareu-vos perquè en els propers 40 anys sentireu parlar de mi jaja benvinguts fourty!!!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada