divendres, 15 de novembre del 2013

Ens agrada l´Anís del Mono !!! / Nos gusta el Anís del Mono

Ens agrada l´Anís del Mono. Ens agrada perquè el sentim nostre. Ens agrada amb gel. Ens estimen la seva ampolla d´aire retro perquè forma part de la nostra sobretaula des de fa anys. Ens agrada perquè el seu museu ens vigila des de la sorra de la nostra platja. I perquè als Nadals, els mateixos Reis d´Orient s´instal.lan a l´antiga fàbrica de licor, per recollir les cartes de tots els nens badalonins.
Com a novetat, la reconeguda marca ha presentat un vídeo d´animació en el qual es repassa la història d´aquest licor "made in Badalona": gairebé 150 anys d´història i unes quantes anècdotes curioses en dos minuts d´imatges animades.
 
I pels amants del col.leccionisme i el packaging amb estil, dir-vos els passats Nadals, Anís del Mono va llançar una producció molt especial amb una edició limitada de 7000 ampolles. Les ampolles mantenine el, ja clàssic, disseny -tall de vidre adiamantat, però aquest cop tintades en vermell i amb una mica més del doble de la seva capacitat habitual, 1,5 litres. Si ja us fascinava l´ampolla pel seu aire retro, en color vermell us encantarà.
 A què és xula?. Jo en vull una!
 
*******
 
Nos gusta el Anís del Mono. Nos gusta porque lo sentimos nuestro. Nos gusta con hielo. Nos encanta su botella de aire retro porque forma parte de nuestra sobremesa desde hace años. Nos gusta porque su museo nos vigila desde la arena de nuestra playa. Y porque en Navidad, sus Majestades los Reyes de Oriente, se instalan en la antigua fábrica de licor, para recoger las cartas de todos los niños de Badalona.

Como novedad, la reconocida marca ha presentado un vídeo de animación en el que se repasa la historia de este licor "made in Badalona": casi 150 años de historia y unas cuantas anécdotas curiosas en dos minutos de imágenes animadas.
 
  
 
Y para los amantes del coleccionismo y el packaging con estilo, deciros que para la Navidad pasada, Anís del Mono lanzó al mercado una producción muy especial con una edición limitada de 7000 botellas: las botellas mantiene su ,ya clásico, diseño-corte de vidrio adiamantado, pero esta vez, tintado en rojo y con un poco más del doble de su capacidad habitual, 1,5 litros. Si ya os fascinaba la botella por su aire retro, en color rojo os va a encantar!
 

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada