diumenge, 8 de desembre del 2013

Espot Nadalenc de Freixenet


 


Torna un clàssic de Nadal: l´anunci de Freixenet. I us he de dir que aquest any mola molt!. 

De la mà d´Íciar Bollaín - actriu i directora de cinema que m´encanta dins i fora de la pantalla- i gravat al Liceu, els de Freixenet presenten un vídeo en el que han reunit a 130 de les emblemàtiques bombolles daurades. 

Les caves Freixenet celebren aquest any el seu centenari i per celebrar-ho han presentat aquest emotiu anunci: a l´espot apareixen 130 dones que ja havien participat en un o altre anunci nadalenc de Freixenet en el paper de bombolles. Per això veureu que les bombolles tenen edats diferents -de 18 a 78 anys-, que han estat primer filles, algunes són mares i d´altres ja són àvies, i que tenen professions variades - tot i que la majoria has estat ballarines, també podem trobar una professora, una doctora en ciències mediambientals, etc-.

Aquestes noies que ara brinden per nosaltres i ens feliciten el Nadal d´enguany, són les "bombolles dels anys 2000, les dels 90, les que van ballar amb la sincro, les que van alternar amb les estrelles de Hollywood". 

A mi personalment m´ha semblat un anunci bonic i doblement "brillant". I a vosaltres què us sembla?




 *******************


 Spot Navideño de Freixenet
 

Vuelve un clásico de Navidad: el anuncio de Freixenet. Y os tengo que decir que este año mola mucho!. 

De la mano de Íciar Bollaín - actriz y directora de cine que me encanta dentro y fuera de la pantalla- y grabado en el Liceu, los de Freixenet presentan un video en el que han reunido a 130 de las emblemàticas burbujas doradas.

Las cavas Freixenet celebran estes año su centenario y para celebrarlo han presentdo este emotivo anuncio: en el spot aparecen 130 mujeres que ya habían participado en uno u otro anuncio navideño de Freixenet en el papel de burbujas. Por eso veréis que las burbujas del anuncio tienen edades muy diferentes -de 18 a 78 años-, que primero fueron hijas, después algunas fueron madres e incluso, algunas ya fueron abuelas, todas ellas con profesiones distintas - a pesar de que la mayoría han sido bailarinas, también podemos encontrar una profesora, una doctora en ciencias medio ambientales, etc-.

Estas chicas que ahora brindan por nosotros y nos felicitan la Navidad de este año, son las "burbujas de los años 2000, las de los 90, las que bailaron con la sincro, las que se codearon con las estrellas de Hollywood". 

A mi personalmente me ha parecido un anuncio bonito y doblemente "brillante". Y a vosotros que os parece?



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada