dimecres, 4 de desembre del 2013

Fem un pot en comú?




Ostres, avui trobava Leetchi a Internet i m´he sorprés una vegada més al comprovar que a la xarxa no li falta de res, que qualsevol cosa que es pugui imaginar, algú ja s´ho ha imaginat.

I de què va això de Leetchi? Doncs bé, no us ha passat mai que amb motiu d´un esdeveniment concret -per exemple el casament d´un amic o l´aniversari d´una amiga que fa quaranta anys- que la resta de la colla li voleu preparar una sorpresa i no hi ha manera de quedar tots un dia per ajuntar les peles i organitzar-ho?. No t´ha passat mai ser tu qui finalment ho organitza tot i avances les peles -perquè viviu lluny els uns dels altres- i després, t´ha costat moltíssim recollir les peles que vas avançar i al final acabes sent tu qui es fa càrrec de la major part de les despeses?.

Si això ja t´ha passat i ja has sortit escaldat d´una situació així, segur que no penses presentar-te mai més com a organitzador de cap celebració, tot i que ets dels que els agrada organitzar... Doncs mira, no cal que renunciïs al teu esperit organitzador perquè Leetchi et pot ajudar: resulta que Leetchi no és res més que una web on pots crear els teus "pots" online personalitzats. Així de senzill. Crees gratuïtament un pot i convides als teus amics a participar. La gestió del teu pot es totalment segura però a més et permet enviar recordatoris als participants -perquè paguin el que els toca-, actualitzar la informació sobre l´esdeveniment, convidar a més participants o agrair la seva participació. I un cop has reunit tots els diners dels participants, els pots recuperar íntegrament per fer el pagament objecte del pot -amb un comissió del 4% en concepte de transferència bancària- o bé, pots comprar un regal al llistat de partners col.laboradors amb Leetchi, sense cap mena d´extra cost.

Amb aquest sistema, a tothom li és relativament fàcil fer l´ingrés i ningú té perquè avançar les peles. I a més a més,  en tot moment queda clar qui ha pagat i qui no -els típics amics garrepas s´hauran de rascar la butxaca perquè sinó quedaran retratats-.

Desconec si aquesta web esta tenint molt d´èxit o no, però ja no hi ha excuses per no reunir els dinerets de tots els amics -visquin on visquin- si teniu ganes de fer un regal en comú, comprar loteria de Nadal o anar-vos junt de viatge.


Leetchi.com llega a España


*************

Hacemos un bote común?


Ostras, hoy he encontrado Leetchi en Internet y me he sorprendido una vez más al comprobar que en la Red no falta nada, cualquier cosa que se pueda inventar, alguién ya se la ha inventado.

Y de qué va esto de Leetchi? Vamos a ver, no os ha pasado nunca que con motivo de un acontecimiento en concreto -por ejemplo la boda de un amigo o el aniversario de una amiga que cumple cuarenta años- que el resto del grupo queréis prepararle una sorpresa pero no hay manera de quedar todos un día para reunir las pelas y organizarlo?. No te ha pasado nunca ser tú el que finalmente se encarga de organizarlo todo, adelantas el dinero -porque todos vivís lejos los unos de los otros- y después, te ha costado muchísimo recoger todo el dinero que adelantaste y acabas siendo tú quién se hace cargo de la mayor parte de los gastos?.

Si esto ya te ha sucedido y has escarmentado con la situación, seguro que no piensas presentarte nunca más como organizador de ninguna celebración, a pesar de que eres de los que les gusta organizar... Pues mira, no es necesario que renuncies a tu espíritu organizador porque Leetchi te puede ayudar: resulta que Leetchi es una página web en la que puedes crear tus "botes" personalizados. Así de simple. Creas gratuítamente un bote e invitas a tus amigos a participar. La gestión de tu bote es totalmente segura pero además, esta web te permite enviar recordatorios a los participantes -para que paguen lo que les corresponde-, actualizar la información sobre el evento, invitar a más participantes o agradecer su participación. Y una vez ya has reunido el dinero que necesitábais, puedes recuperar íntegramente la cantidad para efectuar el pago objeto del bote -con una comisión del 4% en concepto de transferencia bancaria- o bien, puedes comprar el regalo en alguno de los partners colaboradores de Leetchi, sin ningún coste extra.

Con este sistema, a todo el mundo le resultará relativamente fácil hacer el ingreso y nadie tendrá porqué avanzar el dinero de todo el grupo. Pero además, en todo momento queda registrado quién ha pagado y quién no, así que los típicos amigos "agarrados" se tendrán que rascar el bolsillo, porque de lo contrario quedaran retratados-.

Desconozco si esta web está teniendo mucho éxito o no, pero está claro que ya no hay excusas para no reunir el dinerito de todos los amigos -vivan donde vivan- si tenéis ganas de hacer un regalo en común, comprar lotería de Navidad o hacer un viaje juntos.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada