dimecres, 4 de juny del 2014

Cinema amb nens petits // Cine con niños pequeños



Quan se´t van inflar els turmells i necessitaves asseure´t mig estirada amb les cames amunt per trobar-te una mica còmode, vas deixar d´anar al cinema pensant que ja recuperaríeu la vostra afició més endavant. Però després, amb l´arribada del nadó i la manca de temps lliure, vàreu deixar de pensar a fer un cine, perquè estàveu més que distrets visquen el vostre propi melodrama de còlics i nits sense dormir. I quan us vau acostumar a això de ser pares i tot va semblar reequilibrar-se, vau recuperar les ganes d´anar al cinema, però no teníeu cangur. O no teníeu prou peles per contractar-ne un. O no us agradava la idea de deixar el nen amb un desconegut... Sigui com sigui, fa temps que no aneu al cinema i creieu que passaran anys abans no hi torneu.

Doncs no. Perquè la societat es va apiadant poc a poc dels pares, i si primer van ser alguns festivals de música el qui van incorporar el públic menut a la seva programació, ara a Barcelona també és possible trobar una oferta cinematogràfica:

El Cinema Maldà, de Ciutat Vella, proposa Maldanins, una sessió que es fa a les 11 hores el primer dissabte de cada mes i que està destinada exclusivament a pares i mares acompanyats de nadons que encara no caminin (de 0 a 2 anys). Aquell dia la sala de cinema s'acondiciona per a aquest públic tan especial: es deixa una mica de llum, el so s'abaixa, es pot entrar amb cotxet a la sala i al vestíbul s´acondiciona un espai adequat per a canviar bolquers.

Les pel·lícules que es projecten es passen en versió original subtitulada i el preu de l´entrada és de 6 Euros. 

Fins i tot, al  facebook del Maldà podeu votar quina pel.lícula voleu veure - per aquest dissabte 7 de juny s´està votant per veure Her o Frances Ha-.

Així que si no vas al cine d´ençà que va néixer el teu fillet, ja pots córrer a comprar una entrada al Maldà per tornar a gaudir del cinema al costat de les persones que més estimes!

*******

Cuando se te hincharon los tobillos y necesitabas sentarte medio tumbada con las piernas arriba para encontrarse un poco cómoda, dejaste de ir al cine pensando que ya recuperariáis vuestra afición más adelante. Pero después, con la llegada del bebé y la falta de tiempo libre, dejastéis de pensar en ir al cine, porque estabáis más que distraídos viviendo vuestro propio melodrama de cólicos y noches sin dormir. Y cuando os acostumbrstéis a esto de ser padres y todo pareció reequilibrarse, recuperastéis las ganas de ir al cine, pero no teníais canguro. O no teníais suficiente money para contratar uno. O no os gustaba la idea de dejar al niño con un desconocido... Sea como sea, hace tiempo que no vais al cine y creéis que pasarán años antes de volver a ver una peli en la gran pantalla. 

Pues no. Porque la sociedad va apiadándose poco a poco de los padres, y si primero fueron algunos festivales de música los que incorporaron el público infantil en su programación, ahora en Barcelona también es posible encontrar una oferta cinematográfica:

El Cine Maldà, de Ciutat Vella, propone Maldanins, una sesión que se ofrece a las 11 horas el primer sábado de cada mes y que está destinada exclusivamente a padres y madres acompañados de bebés que aún no caminan ( de 0 a 2 años ). Este día la sala de cine se acondiciona para este público tan especial: se deja un poco de luz, se baja el sonido, se puede entrar con cochecito a la sala y en el vestíbulo del cine se acondiciona un espacio adecuado para cambiar pañales. 

Las películas que se proyectan se pasan en versión original subtitulada y el precio de la entrada es de 6 Euros. 

Y en el facebook del Maldà se puede votar qué película queréis ver - para este sábado 7 de junio se está votando para decidir si se ve Her o Frances Ha-. 

Así que si no vas al cine desde que nació tu pequeñín, ya puedes correr a comprar una entrada al Maldà para volver a disfrutar del cine al lado de las personas que más quieres!.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada